AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ *mata ke atas, tangan di bahu* ♥
written on 21 October 2012 @ 4:09 AM ✈{ }

Di saat orang lain sebok menyakitkan tekak sendiri untuk menjerit nama pasukan kegemaran mereka, aku pulak lebih pilih untuk duduk dalam bilik mengadap screen laptop nie untuk menghabiskan malam yang sepi. Sepi? Yeahh sepi. 

Go Kelantan go ! You can do it - Hampir semua penyokong di stadium bersorak memberi semangat.
ATM ! ATM ! ATM ! - suara di sudut lain jugak bersorak dengan penuh keyakinan bahawa pasukan tersebut akan memenangi pertandingan tersebut. 
Penad aku dengar semua orang menjerit dalam rumah nie. Rumah aku dah tak ubah macam kedai mamak yang tengah bagi orang minum teh-o-ais free. Tapi aku sabar lagi. Aku belum rasa nak lempang muka mamat  mamat kat bawah tuu.

ASSALAMUALAIKUM


Yea mungkin line internet malam nie sama macam hati aku yang tengah sunyi nie. Lembap bukan main lagi. Tapi aku tetap tak ubah fikiran untuk tetap meng-update blog nie. UPDATE bukan UPGRATE. Untuk upgrate aku belum bersedia lagi. Malas dan takde mood. Kadang-kadang bosan jugak guna blogskin lama kan. Tapi, abaikan.

Okay aku memang nak meleweh. Memang nak buang masa aku di malam yang penuh dengan tettt. Kerja sekolah berlambak punn aku takde rase nak buad. Aku lebih selesa buang masa aku macam nie. Tak kire berape banyak kerja  yang tengah tunggu aku sekalipun.

ES-PI-EM dah tak lama lagi. 2minggu jea. Tolak raya haji tinggal lah seminggu. Aku pasrah. Mungkin dengan cara macam nie aku akan dapat keputusan yang teruk. Tapi....

Aku tak tahu kenape, sejak kebelakangan nie mood aku tak tentu arah. Kejap rasa macam nie kejap rasa macam tuu kadang-kadang aku pun tak tahu ape yang aku tengah rasa. Tolong jangan tanya kenape sebab aku takde jawapan untuk soalan bedebah tuu.

Aku dah tak perlukan dia. Tapi dia tetap wujud. Aku dah cuba halau dia, tapi dia tetap muncul. Bila aku buang, dia datang. Tapi bila aku cari, dia hilang. Sampai aku sendiri tak tahu dekat mana lagi aku kena cari dia.

P/S : Otak aku segabut. Tak tahu kenape ayat aku berbuah jiwang berbelit macam nie. *sile gelakkan aku sampai puas* Kbaii.

shamzatul amalina shamsuri




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥