AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ *tunduk bawah* ♥
written on 24 October 2012 @ 9:57 AM ✈{ }

Sebujur tubuh yang sedang mengalami perasaan 
sayang dan benci dalam satu masa.

Assalamualaikum.


Jam laptop aku dah pukul 12.30 pagi. Mungkin ada yang dah tidur nyenyak kan? Mungkin jugak ada yang dah sampai china nuhh bermimpi. Amboii, lekluu besok bukan sekolah pun. Hihii ^^

Pagi tadi aku pergi sekolah. Yea aku pergi sekolah dengan tak pakai anak tudung. First time dalam sejarah. Nak buad macam mane, aku bangun lambat. Tapi aku bangga sebab tak kena kutip sampah kat keliling sekolah sambil bawak tong sampah hitam yang lebih kurang tinggi dengan aku tuu. FYI, aku dah lama tak buad kerja tu.

Okay dalam kelas math, ntah kenape ttbe mood belajar aku datang. Aku buad soalan kertas satu negeri Pahang tuu. Alhamdulillah kebanyakannye aku tak tahu. Aku pun amek keputusan untuk kacau orang lain yang tengah syok tekan kalkulator tu. Tapi tiba aku kat satu tempat nie secara tak disangka aku tanya kat budak tu :

Aku : Kau busy ?
Dia : Tak pun. Kenapa? 
Aku : Ajar aku buad math boleh? 

Tettt....... terserahlah kerajinan aku waktu tuu. And boleh pulak cikgu sivik tak masuk kelas. Fuhh makin syok aa aku belajar. And tibe ke soalan 40 kringgg... loceng bunyi dan waktu sivik pun dah habis :')

Dengan senyum aku ucapkan terima kasih kat kawan aku sorang tu. Alhamdulillah banyak benda yang aku faham dari ape yang die ajar tuu. Die ketawe jea tak cakap ape.

Tapi banyak lagi yang aku kena belajar. Seminggu lagi SPM ya Allah :c

Eh btw tadi pakwe kite bagi kite jam taww. Comel jam tu warne putih. Hihii ^^ Pandai die beli betul2 muad dengan tangan aku. Terima kasih sayang :')

*Aku teringin nak makan aiskrim yang ada cheese cake tu* *esok beli*

shamzatul amalina shamsuri 




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥