AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ sebatas bayangan dan khayalan ♥
written on 10 November 2012 @ 5:55 AM ✈{ }

Jangan tunjukkan kelemahan awak. Tapi tampilkanlah kelebihan yang awak ada.
Assalamualaikum :')


Kelakar kan? Hahaa ni adek aku yang bagi.

Kalau boleh aku nak bagi tahu semua orang yang aku tengah lapar. Lapar gila wehhh. Tapi takde benda yang aku nak makan malam nie. Tekak aku sakit, hidung aku perih, mata aku berair. Apa maknanya tu? Maknanya aku akan demam tak lama lagi. Dan demam nie disebabkan kucing yang ayah baru beli tuu. Ish geramm sangat --'


Nampak tak mendalah nie? Okay aku tuka benda nie masa hari pertama aku masuk dewan SPM *masa tu dah balik* Err sebab aku tak selasa dengan apa yang aku ada masa tu. 

Pertama, aku ada boyprennn tapi boypren aku tak pernah kesah pasal aku. Dulu die baik, tipa-tiap malam call aku. Tiap-tiap hari datang rumah aku tapi sekarang? Untuk tengok batang hidung die pun aku rasa susah sangat.  Die gagal tunaikan janji dia. K aku sabar lagi walaupun hampir beberapa kali kitorang nak putus. Hubungan tu tetap kekal sampai sekarang.

Kedua, aku ada boyprenn. Boypren aku baik sangat. Hari-hari dia amek aku balik sekolah. Baik kann? Walaupun rumah dia jauh, dia sanggup berpanas berhujan datang sini semata-mata nak hantar aku balik rumah. Aku tak tahu macam mana nak balas jasa baik dia. Tapi satu kelemahan dia, dia terlalu pendiam. Selagi aku tak msg dia selagi tu dia tak msg aku. Couple ke macam tu? Aku tak tahu macam mana nak cakap tapi err dia langsung tak faham aku. Tapi kami couple sampai sekarang.


Aku dapat request nie kat pesbuk. Tapi tangan aku nie tak boleh nak tekan butang warna biru tuu. Sebab walaupun aku anggap yang aku nie single tapi aku masih lagi milik orang. Aku tak kenal dia, aku taknak sakitkan hati dia. InsyaAllah kalau ada jodoh tu nanti tak kemana pun. Aminn. 

Mungkin ada sesetengah orang yang tak boleh terima anggapan aku bahawa semua lelaki sama, tapi apa yang aku rasa itulah kenyataannya. Dah banyak sangat dah pengalaman aku ber-couple nie dan rata-rata mula-mula jea janji itu ini. Last-last aku rasa macam nak sumbat jea mulut die dengan asid. Hmmm

Ntahlahh buad masa nie aku flow dulu apa yang nak jadi. Tapi bukan untuk tambah couple lagi. Aku nak cuba selesaikan apa yang aku ada nie dulu. Yang penting aku nak habiskan SPM aku tahun nie. Tinggal lagi 4 paper jea. InsyaAllah aku boleh buad yang terbaik. *wish me luck*

P/S : Aku tak sempurna. Bukan hak aku untuk menilai sesiapa. Tanyalah diri tu, apa yang kau nak sebenarnya. Kasih sayang dan perhatian atau seseorang yang boleh kau fungsikan.

shamzatul amalina shamsuri




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥