AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ PELANGI YANG BERSINAR SELEPAS HUJAN ♥
written on 21 December 2012 @ 1:54 AM ✈{ }

Semakin lama kita kenal dia, semakin banyak yang kita tahu pasal dia.
*hyphotesis*

Assalamualaikum


Macam dah lama je cuti sekolah kann? Yess! Memang lama. Aku punn dah start rindukan dia, budak tu budak nie and aku rindukan 5Nilam ;'/ Bila lah agaknya boleh jumpa. Semalam terserempak dengan Afie, hohoo dia memang suka jalan sorang-sorang :'3

Budak sekolah rendah : Horeyyy! Dah nak sekolah. Dalam hati tak sabar nak tunjuk kat kawan beg baru baju baru seluar baru and yang penting kotak pensil baru yang terhangat di pasaran. Oh yeahh!!!
Budak sekolah menengah : Eh dah naik sekolah? Alaaa sekejapnya cuti. Baju pun tak beli lagi beg lagi lah hmm malasnya nak ngadap muka cikgu berselang whiteboard kat depan tuuu :'/
Tapi aku? Jyeahh aku tak sabar menanti saat indah menggoyangkkan kaki kat rumah disaat semua orang dok sebok menghabiskan masa untuk pergi sekolah. Hihii ^^Y Inilah saatnya.

Kalau boleh jujur, memang aku tanak pun masa nie. Duduk rumah sebenarnya boleh menyebabkan aku lebih tertekan dengan tekanan tekanan yang ... hmm ntah lah. So aku rasa AKU NAK PERGI SEKOLAH !!! *tapi aku tanak belajar* Err jom buad kempen lempang muka aku sampai puas ><'

Siapa yang tak kecik hati kalau ada orang cakap :

Kau nie dari kecik menyusahkan orang. Kalau tak menyusahkan tak boleh ke?
Kalau dari dulu aku tahu perangai kau macam nie, dah lama aku bunuh kau. Memang tak ahh kau nak tengok dunia nie lagi.
Kau dengan !#$*+ sama jea. Berbual lebih. Buadnya tidak. Menyampah tahu tak menyampah !!!

Dalam banyak-banyak orang, kau lah orang yang paling banyak sakitkan hati aku. Ehh lebih baik kau mamp** lah. Aku benci tengok muka kau !!!

Masa berbaik memang lah bukan main mesra lagi merapat-rapatkan diri antara satu sama lain. Tapi kalau dah jadi macam nie aku rasa nak tengok muka pun dah malas. Tahu tak betapa aku kecewa jadi diri aku sekarang nie ><'

Mungkin keputusan pereksa aku tak bagus macam dia. Mungkin muka aku tak cantik macam dia. Mungkin perangai aku tak sebaik dia. Mungkin hati aku tak sebersih dia tapi kau tak boleh halang aku untuk jadi diri aku. Aku jadi macam nie sebab kau. Kata orang bagai mana acuan begitulah kuihnya.

Pernah tak kau terfikir nak bagi aku satu hak untuk bersuara? Tak pernah. Sikit pun tak pernah. Sedangkan aku lapar pun kau tak amek tahu lagi lah dalam hal nie kan hmm. Kau cakap kau banyak sabar dengan perangai aku, tapi kau pernah sedar tak yang aku pun banyak bersabar dengan perangai kau? Yess. Memang tak pernah.

Kau cakap macam kau sorang je yang betul. Aku nie semuanya salah. Aku tak pernah diberi peluang untuk bela diri aku sendiri. Kadang-kadang aku mengalah demi hubungan kita. Tapi siapa yang sedar semua tu? Takde siapa wehh takde sesiapa punn.

Aku tak mintak banyak. Aku cuma nak kau sedar kehadiran aku. Mungkin dia permata dan aku kaca, tapi setidak-tidaknya kaca nie lah yang selalu ada masa kau susah. Mungkin si permata tu lebih pandai ambil hati kau. Tapi setidak-tidaknya si kaca nie tak hipokrit. Hmm.

P/S : Aku tak pernah mintak dilahirkan tapi sebagai sebujur tubuh yang bernyawa aku semestinya berhak untuk melakukan sesuatu mengikut keinginan dan kemahuan aku.




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥