AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Perjalanan pahit manis suka dan duka ♥
written on 15 December 2012 @ 7:25 PM ✈{ }

Kadang-kadang perjalanan hidup terasa amat sakit.
Namun, kesakitan itu sebenarnya mengajar erti kebahagiaan.

Assalamualaikum :')

Sememangnya hati aku  telah melonjak-lonjak kegembiraan sambil menjerit sekuat-kuatnya untuk  menyatakan yang KAMI BEBAS SPM!!! Tapi aku tahu takkan ada siapa yang akan dengar jeritan hati aku tuu.


muka happy nak melangkah keluar dari sekolah










Nampak tak kisah bahagia aku dalam gambar tu. Ohye lupa nak jelaskan yang sememangnya aku pendek. Hohoo nasib --' Btw, suka tu suka lah jugak. Bahagia tu bahagia lah jugak kann tapi jauh disudut lain aku risau sesuatu. Emm aku risau aku akan rindu semua yang aku ada masa zaman sekolah tuu :'/

Keluar dari pagar sekolah harituu bermakna aku dah menamatkan perjuangan sekolah menengah. And korang pernah sedar tak zaman sekolah menengah tu sebenarnya best? Tolonglah sedar !! Lepasni no more dengki cikgu no more langgar peraturan sekolah and the important thing is no more CINTA MONYET --' Ohooo ><

Okay mungkin sekarang ramai yang tak sedar lagi, tapi percayalah satu hari nanti semua budak batch aku akan rasa kan kan kann. Cepat atau lambat jea ^^Y 

Ehemmm, actually cerita nie sepatutnya dah lama di-update-kan tapi aku baru nak publish err ~ Kbaii :'*



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥