AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ *termenung menghadap langit* ♥
written on 15 December 2012 @ 6:01 AM ✈{ }

Memang kuasa Allah untuk jadikan apa yang dia nak.
Jadi, sebagai manusia kita kena percaya pada takdir.


Tengah syok layan twitter, aku pun update lah tweet tuu. Eh tak sangka pulak ada orang nak reply kann. Okayy untuk memenuhi permintaan pemuda yang kacak lagi bergaya tersebut, aku merajinkan diri untuk update pusaka aku yang sememangnya sekian lama telah dibiarkan.


See aku dah cakap kan dia kacak dan bergaya? Heheek mesti kembang segala benda dia masa baca benda nie kan kan kann. Okay tak kelakar >< Yang penting aku tahu dia comel dengan mata yang agak sepet tuu.

Actually aku baru kenal dia. Baru sangat! Rasanya tak sampai sebulan pun lagi. Tapi kitorang macam dah rapat jea *bagi aku lah*. Aku dah anggap dia macam abang aku dahh. Ohye! Dia TUA setahun dari aku. Mengikut maklumat yang dia bagi tinggi dia 170cm *kalau tak salah* So kesimpulannya dia jauh lebih tinggi dari aku :'3 Rumah kitorang pun tak berapa nak jauh. Satu taman kodd!

One more, aku rasa dia nie ramai peminat. Sebab setiap yang mention dia kat twitter semuanya perempuan. Tapi satu keanehan telah berlaku dimana dia nie seorang yang single. Tak tahulah perempuan yang macam mana dia cari. Ehemmm, memilih sangat pun tak boleh jugak yee bangg :DD

Finally, *dah macam buad essay BI* aku nak bagitahu yang aku suka berkawan dengan dia. Kadang-kadang dia pandai buad aku melting sampai tergolek dari katil but I know batasan kami hanyalah kawan. Wakk, iloveyouuu :'*




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥