AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ ME LOVE YOU ♥
written on 19 December 2012 @ 1:27 AM ✈{ }

Hari yang mendung tak semestinya tak akan panas.
Maksudnya, hati yang terluka tak semestinya tak akan bahagia.

Assalamualaikum :')



Actually i have no idea untuk meng-update blog nie. But tiba-tiba je tadi masa aku tengah ber-angan-angan tengok gambar dia, baru aku sedar "Eh dah seminggu!!!" Apa yang seminggu wehh? Seminggu dah aku dengan dia couple. Woww kejapnya.

12.12.12 yes setelah sekian lama aku kenal dengan dia tak sangka pulak boleh sampai ke sini hubungan persahabatan kitorang. Ehh? Err no komen. Dia pandai buad aku melting keyy. Kalau nak bercerita memang panjang so aku tanak cerita apape. Biarlah apa yang jadi antara aku dan dia, hanya kami yang tahu. Awummmm :'*

Btw, nama dia Muhamad Nurazizul. Nama je dah comel kan? Okay dia memang comel. Perangai pun comel sebenarnya hihii ^^Y Dia sebaya dengan aku and aku harap dia boleh terima apa kurangnya aku. Amiin :')


*the first picture of us*


EXT : Iloveyouuuuu :'*



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥