AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Happy New Year ♥
written on 31 December 2012 @ 6:27 AM ✈{ }

Negaraku, tanah tumpahnya darahku. Rakyat hidup blablabla
Sesungguhnya memang dah lama gila aku tak nyanyi lagu negaraku.
Kalau tak silap aku last time sebelum budak-budak start PMR.
Tupunn sebab masa perhimpunan :'3

Assalamualaikum :')


Wehh kau tengok betul betul gambar tuu. Tengok cepat tengok !!! Hohoo abang shaheizy sam reply mention gua lah sehh. Kau adaa? Hahaha bukan main tersengeh lagi aku masa baca mention dia pagi tadi. *krikkrik*

Okay actually today is the last day of 2012. Wah cepatnye masa berlalu. Aku pun semakin tua oyeahh sudah tentu lah kan mana ada orang semakin muda. Lol --' Tapi aku rasa aku muda lagi. Baru nak masuk 18 kodd. Lekluu dherr ~ Btw, ada yang perasan tak 2013 merupakan tahun pertama yang mempunyai empat angka berbeza. Unik ^^.

So semua orang mesti ada azam baru kann? Mesti semua orang berazam nak berubah jadi baik nak buang semua yang buruk buruk tu kann? Okay sama lah macam aku. Cuma apa yang beza ialah aku punya azam sama jea dengan azam 2012. Sebab azam 2012 aku langsung tak tercapai lagi. Memang tak boleh harap. Berazam bukan main tapi sikit pun tak usaha nak capai azam tuu .______.

Kadang-kadang aku terfikir jugak kan sampai bila tah aku nak jadi macam nie. Umur dah meningkat tapi perangai stay macam budak-budak. Langsung tak matang! Mungkin faktor ketinggian kodd. Hohoo maklumlah kalau aku pergi jalan-jalan kat memana semua dok pandang aku macam budak budak. Padahal, eh gua dah besar lah siall !!! >.<

Dekat twitter semua dok tweet pasal hang kat sana hang kat sini, facebook pun tak kurang jugak. Semua update funtion tahun baru. Untunglahh kauu. Aku nie, boleh gila terperap dalam bilik nie sengsorang. No mention kat twitter / No chatting kat facebook / No massege kat handphone / No question kat ask.fm. Dekat rumah pun ada orang macam takde grrr. Semua menghilang :'/

Malam tahun baru semua makan sedap sedap. Ada yang lepak steamboot dengan family. Ada yang lepak mamak dengan membe. Ada yang pergi shopping menghabiskan masa. Tapi aku? Aku cuma masak maggie sebungkus dah habis melantak masuk bilik semula. Jyeahh seronok aktiviti aku nie sebenarnya :'D

EXT : Aku bosan tahap dewa 17 --'



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥