AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Mrs. Gennnnndut ♥
written on 12 January 2013 @ 4:41 AM ✈{ }

Kadang-kadang kita terlalu mengejar kebahagiaan,
sampai kita lupa ada orang yang kecewa dengan apa yang kita lakukan.

Assalamualaikum 2013 :')


Sekian lama menghilang akhirnya aku ambil keputusan untuk datang lagi. Hakikatnya, aku memang dah tak boleh lagi nak berpisah dengan belog nie. Semua orang mesti tahu tu !!

Mengikut kalender, harinie 12/01/13. Tahu tak apa makna disebalik tarikh tu? Okay pejam mata dan fikirkan. Dapat tak dapat tak? Ehemm, meh aku bagitahu. Harinie dah cukup sebulan hubungan aku dengan gennnndut. Tapi aku rasa macam dah lama wehh lama sangat -.- LOL.

Hubungan yang awalnya dimulakan dengan kenalan, kemudian diteruskan dengan persahabatan dan diteruskan lagi dengan percintaan ini insyaAllah akan diakhiri dengan kebahagiaan satu hari nanti. Macam-macam yang aku rancang untuk masa depan, aku harap semuanya tak dikecewakan. Amiinnn .____.

Okay lagi lagi lagi lagi aku dah takde idea nak update ape so bye :'3

shamzatul amalina shamsuri

Twitter : @ShamzatulAS
Skype : amalina shamsuri
Email : ashamzatul@yahoo.com




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥