AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Ketawa dan air mata ♥
written on 22 March 2013 @ 1:05 AM ✈{ }

Walaupun kita menangis hari ni,
tak semestinya kita tak boleh ketawa besok.


2tahun aku belajar dalam menengah atas. Dalam masa 2tahun tu jugak, macam macam dah jadi. Pejam celik pejam celik aku dah habis sekolah. Result SPM pun dah ada dalam tangan. 

Aku tak mampu capai target aku. Tapi aku tak menyesal. Tak guna pun kalau aku menyesal. Ini hasil usaha aku. Aku yang pilih untu dapat result macam niy. Aku yang tanak belajar betul betul. Aku yang lebih suka tidur dalam kelas daripada dengar apa yang cikgu sampaikan. So, aku terima.

Lepas niy aku dah tak jejak lagi alam sekolah menengah. Aku dah tak akan pakai tudung putih + baju putih + kain biru muda tu. Aku dah tak boleh nak buat tanda nama sesuka hati aku je. Semuanya dah habis. Dah berakhir. Aku dah lebih dewasa. Dan seharusnya aku lebih matang.

Ada sorang cikgu niy cakap kat aku "Sham, kalau nak masuk form6 masuk lah kat sekolah lain eh. Saya dah tak larat nak tengok muka awak yang selalu datang lambat tu. Kalau boleh jangan lah buat apape rekod lagi dalam sekolah niy" See betapa teruknya aku dulu.

Bila aku jumpa cikgu disiplin masa aku menegah bawah dulu. Aku tanya kat dia "Cikgu! Kenal saya tak?" Then cikgu tu boleh jawab "Alah aku kenal sangat dengan kau niy. Walaupun dah lama tinggalkan sekolah petang, nama kau pun aku ingat lagi. Shamzatul kan? Yang dulu couple dengan anak Pak Wan!" Ha nampak tak? Kalau kita dah buat something yang buruk/baik orang akan ingat nama kita sampai bila bila. Wahhh tak payah nak terharu sangat. Rabak hidung tu nanti!

Ape pun yang aku lalui masa sekolah menengah, tu semua kenangan. Tu semua memori yang aku perlu ingat sampai bila bila. Zaman macam tu datang sekali je. Aku dah tak boleh putar balik masa untuk hadapi atau perbaiki masa yang pernah aku lalui. Benda macam niy yang buat aku lebih matang sebenarnya. Mungkin...

Lepas niy ada banyak benda baru yang aku kena hadapi. Aku kena hadap senior senior yang entah macam mana rupa perangai dyorang. Aku kena hadap lecture yang tak tahu macam mana cara dia ajar aku nanti dan mungkin aku kena belajar hidup berdikari. Parents aku takde untuk jaga makan pakai aku. Semua aku kena buat sendiri dan aku anggap benda niy sebagai practicle untuk jadi seorang isteri. Eh? Haha k abaikan -.-'

Anyway, congrate untuk kawan kawan aku yang dah berjaya meragut A sebanyak yang mungkin. Serious, jelous k dengan korang :'/ Aku harap nanti walaupun kita tak dapat IPT yang sama, kita tetap contact. Kata, kawan selamanya kan? Terutama, vogeh. Aku sayang korang and tak mungkin aku lupakan jasa baik dan masa yang telah kita lalui selama niy. Lalala kbye! Muah setepek :*

by: shamzatul amalina shamsuri





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥