AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ #MotivasiDiri ♥
written on 07 February 2013 @ 10:04 PM ✈{ }

Bukan senang nak jaga hati manusia ni.
Kesabaran manusia mempunyai tahap dan batas tertentu.



AKU NAK BUANG KISAH SILAM
AKU NAK LUPA SEGALA KENANGAN
AKU NAK JADI MANUSIA YANG BERJAYA
AKU NAK KEBAHAGIAAN SELAMANYA
AKU NAK SETIA BERSAMANYA !!!

Sebenarnya tak susah nak mencapai impian. Kita cuma perlukan ketabahan menjalani dugaan dan keyakinan  untuk melakukan sesuatu. Aku pun tak sangka yang aku dah berjaya menjalani rintangan hidup selama 17tahun 8bulan. Lama bukan?

Pahit manis suka dan duka semuanya telah dirasai. Tapi bak kata orang tua, kehidupan remaja ni tak seberapa. Apa maksudnya tu? Ada ia bermakna yang aku akan lalui cabaran yang lagi besar? Ohmann! Okay benda nie macam seram.

"Jadi perempuan tu kena pandai jaga maruah diri. Jadi perempuan tu jangan termakan janji lelaki." Pesan ayah.

"Kita sebagai perempuan tak boleh nak percaya 100% dekat lelaki. Dunia zaman sekarang ni, abang pun boleh rogol adik." kata mama.

Betul. Aku memang tak nafikan semua tu. Tapi sebagai gadis yang baru memasuki duni remaja yang sebenar, aku takut kalau satu hari nanti aku tewas dengan janji manis lelaki. Aku takut kalau satu hari nanti aku hilang maruah diri, Aku takut kalau satu hari nanti diri ini tak lagi berharga.

shamzatul amalina shamsuri



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥