AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ target spm 2012 ♥
written on 20 March 2013 @ 8:17 AM ✈{ }

Aku memang manusia biasa
Yang tak sempurna dan selalu salah.


Rupanya dah 3bulan lebih aku tinggalkan sekolah. Rupanya dah 3bulan lebih aku tak pegang buku sekolah. Rupanya dah 3bulan lebih aku tak jumpa cikgu. Rupanya dah 3bulan lebih jugak aku pegang gelaran sebagai penganggur terhormat dalam rumah niy.

Tapi besok penentunya. Besok merupakan hari penentuan arah tuju aku lepas niy. Besok aku kena pergi sekolah untuk dapatkan keputusan spm aku. Oh, mungkin kau lupa yang aku niy ex-student. Jyeahh aku tahuu.

Aku tak target straight A's. Aku tahu kemampuan aku. Tapi kalau ada rezeki tu alhamdulillah sangat. Aku bersyukur. Aku pergi sekolah tu sendiri je. Aku tak bawak parents aku sebab aku tanak dyorg cuti kerja semata mata nak teman aku pergi sana. Lagipun, aku tanak dyorang malu dengan keputusan aku depan parents membe membe aku nanti.

Okay nak tahu target aku tak? Okay niy yang aku target jelah k. Kalau dapat lebih tu alhamdulillah. Kalau tak capai tu mungkin takde rezeki.

Bahasa Melayu - A
Bahasa Inggeris - B
Matematik - B
Sejarah - B
Agama - A
Sains - B
Ekonomi Asas - B
Geografi - B
ICT - B

Target niy aku buat lepas aku jawab soalan SPM. Kalau yang sebelum SPM, aku target 5A. Tapi soalan tu susah gila k ulang suara susah gila! So 2A 7B niy yang aku mampu target. Aku harap dapat lebih lah. Hmm.

Okay aku nak tidur sekarang. Aku nak tidur lena lena biar aku takde masa untuk fikirkan apa yang akan jadi dengan nasib aku besok. Pffft! Goodnight *cari bantal busuk*

P/S : Goodluck untuk semua yang nak amek result esok k. Watlek watpeace je :D

by: shamzatul amalina shamsuri



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥