AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ one two three four ♥
written on 23 February 2013 @ 3:29 AM ✈{ }

Kehidupan sebenar pasti akan menempuhi kesakitan.
Walaupun kadang-kadang ia datang tanpa diduga.


Lamanya tak update blog! Tapi aku still ingat lagi entry lama yang merepek dari awal sampai akhir tu. Kehkeh abaikan jelah post tu jangan baca lagi k. Hmm kali niy aku cuba buat post yang tak membosankan. *maybe

First thing, alhamdulillah aku dengan gendut dah getting better. Aku tanak fikir lah apa yang dah lepas tu. Aku cuba faham life style dia. Tak boleh jugak nak 24hours suruh dia ngadap perangai aku niy kan. Kesian dia nanti lama lama pun boleh bosan jugak dol.

Okay the second thing, kau ingat lagi tak yang aku niy budak lepasan SPM? Ingat tak ingat tak? Okay biar aku refresh balik otak kau tu. Hmm tapi takde benda penting pun yang aku nak bagitahu berkaitan dengan perkara niy. Aku masih lagi penghuni rumah 24jam tanpa pekerjaan yang boleh buat aku pegang duit hasil titik peluh aku sendiri. Well, parents aku still tak terbuka hati nak bagi aku kerja. 

Okay next. Aku percaya manusia dari pelusuk mana pun mesti tahu akan kewujudan festival layang-layang kat pasir gudang niy. Tak gitu? K nak tanya niy, kau dah pegi ke belum dol? Esok last tau. Pergilah cepat. Even takde benda pun yang kau boleh buat kat sana atleast kau boleh buang stress kau dari segala masalah dalam otak tuu. Lagipun kat sana ramai pakwe ommey dol. Rugi tak pergi! Haha eh awek cun pun bersepah jugak. Pergi tauuuuuuuuuuuu.

Hmm lastly, niy area nasihat sikit lah. Okay kalau gaduh dengan bf tu kan, kalau boleh jangan lah maki hamun dia. Dia lelaki. Lelaki mana yang tahan kalau kena maki dengan peremouan kan? Kalau sekali dua tu mungkin dia tahan lagi tapi kalau dah kerap kali tu nanti kau jangan tanya kenapa dia cari awek baru. Boleh? Okay sebagai bf pun kau jangan lah nak buat perangai yang boleh naikkan emo perempuan niy. Alaah macam tak faham perempuan je. Contoh terdekat tengok jelah kat mak kau tuu. Mesti dia suka membebel kan? Setiap perempuan ada ciri ciri yang sama cuma cara dia nak keluarkan emosi dyorang jee yang lain. So behave dengan perempuan niy. Dia boleh jadi singa bila bila masa je.

Off. Layan doremooooooooon jom :')




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥