AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Kegigihan seorang perempuan ♥
written on 14 March 2013 @ 10:18 PM ✈{ }

Memang tak dapat nak dinafikan lagi,
Hati perempuan niy sangat sangat lah lembut.


Dia senyum, orang kata dia gembira. Dia ketawa, orang kata dia bahagia. Tapi orang kiri kanan depan belakang semua yang nampak dia tu takkan nampak apa yang ada dalam hati perempuan tu. Memang semua orang tak tahu.

Lama dia pendam masalah tu. Lama juga dia tahan seksa dalam jiwa dia. Tapi dia tak mengeluh, dia selalu berdoa yang apa yang dilalui akan segera berakhir. Dia menunggu kebahagiaan untuk dirinya.

Hari demi hari yang dilalui mungkin tak berarti. Semuanya dirasakan tak bermakna. Tapi lama kelamaan dia sedar. Hari hari seperti itu lah yang membuatkan dirinya semakin tabah. Hari hari macam tu jugalah yang mengenalkan dia dengan erti kesabaran.

"Semua yang berlaku, ada balasannya" Bisik perempuan tu dalam hati *sambil tengok cermin*

"Kalau derita seperti ini yang membawa aku kejalan Allah, aku redha. Aku pasrah dah aku rela."

"Jika pahit yang aku lalui ini yang menyelamatkan aku dari gejala negatif diluar sana, aku sanggup."

Perempuan itu sering menasihati dirinya sendiri agar dia tidak mudah putus asa dengan apa yang dilalui. Motivasi diri baginya sangatlah penting. Oleh itu, dia berjaya meneruskan hidupnya sehingga ke saat ini.

# P/S : aku tak tahu mendalah ape yang aku merepek neh -,-

shamzatul amalina shamsuri




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥