AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Cinta Pertama ♥
written on 11 April 2013 @ 9:29 AM ✈{ }

Kata-kata yang ikhlas dan jujur selalunya datang dari hati.
Betul ke?

Asslamualaikum.

Pejam celik pejam celik rupanya ni entry aku yang ke 100. Hmm makan masa 1tahun lebih jugak actually. Tapi bak kata orang tua tua tu, sikit sikit lama lama jadi bukit. Tak gitu? And honestly aku tak tahu sampai bila aku nak berblogging macam nih. Cuba bayangkan nanti masa umur aku dah 50+, masa tu aku dah ada anak, mungkin dah ada cucu pun, adakah masa tu masih sesuai untuk aku berblogging? Err tengok keadaan lah nanti. Tapi apa yang pasti masa umur aku 50+ tu, aku masih boleh mengenang zaman remaja dengan baca balik entry merepek aku sekarang nih. Huahuaaaa ^^

This is about my first love couple. 


Geli hati aku bila baca conversation nih. Dah 7tahun lebih punya cerita kot. Aku memang tak boleh lupa. Mati mati aku ingat dia dah lupa kisah hidup tu, rupanyaa dia pun masih dihantui memori silam. Serious, aku tak sangka.

Dulu kitorang main surat. Aku inagt lagi surat pertama yang dia bagi dekat aku. Dengan tulisan yang macam cakar ayam. But I think cakar ayam lagi cantik kot. Masa tu aku siap mintak cousin aku bacakan lagi. *cousin aku tinggal dengan aku* Aku ingat lagi kad raya yang dia bagi. Comel sangat kad raya tu. Siap ada tulis yang dia sayang aku lagi tuu. Terharuuu beb (^.^)

Lama jugak hubungan kitorang. Kalau tak silap aku adalah dalam setahun gituu. Cuma aku tak ingat macam mana kitorang boleh putus. Tiba tiba je masa tu. Lepas 2tahun, *masa darjah 6*, aku dengar dia couple dengan budak kelas sebelah. Nama dia Amalina. Masa tu aku tak tahu kenapa, aku anti gila budak tu. Tapi tu zaman budak budak. Hakikatnya, sampai sekarang aku masih contact lagi dengan amalina tu :)





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥