AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Bodoh ini kali lah ♥
written on 06 May 2013 @ 7:11 AM ✈{ }

I'm tired for being tired.
Where's my life? Where's my world?

Assalamualaikum.


 Kata orang tua tua, mengeluh tu tak elok. Mengeluh tu amalan syaitan. Mengeluh tu........ burok!!!

Aku bukan tak bersyukur. Aku bukan tak terima apa yang ada. Aku tak mintak banyak. Aku nak kau bagi balik kehidupan aku. Aku tanak hidup macam ni, macam sekarang. Semak --'

Kalau lah aku diberi peluang untuk luahkan apa yang aku rasa, aku nak sangat kau faham apa yang aku rasa. Aku nak sangat kau pulang balik apa yang kau dah ambil. Aku nak sangat jadi diri aku.

Aku manusia. Aku bukan robot. Aku tahu rasa penat. Aku kenal makna rehat. Aku bukan boleh bekerja 26jam sehari. Aku tak larat. Aku tak kuat. Aku tak mampu.

Aku dah buat apa yang kau suruh. Tapi setiap apa yang aku buat mesti ada yang tak kena. Ada je cacat celanya. Ada je yang kau tak suka. Sikit pun kau tak hargai. Sikit pun kau taknak bersyukur.

Kau suka besarkan kesalahan aku. Kalau boleh kau nak bagitahu satu dunia yang aku niy dah buat salah. Lepastu, biar satu dunia niy pandang hina dekat aku. Lepastu biar satu dunia jauhkan diri aku. Lepastu......three ><'

Tapi bila dia, kenapa kau diam bila dia buat salah? Kenapa kau ikut cakap dia walaupun kau tahu dia tak dengar pun apa yang kau cakap? Kenapa kau selalu faham apa yang dia rasa walau sikit pun dia tak pernah cuba faham apa yang kau nak? Kenapa kau boleh ikut cara dia? Kenapa kau boleh buat semua untuk dia? Kenapa diaa?!?!?!??!!!!

Kau pilih bulu. Kau pilih kasih. Kau tak adil dengan semua orang. Kau pinggirkan aku. Kau tak kesah pun pasal aku. Hmm ye, memang tu yang aku rasa.

Bila aku cakap kau tak terima. Bila aku cakap kau kata aku derhaka. Tapi aku memang nak sangat senaraikan satu demi satu apa yang kau buat dekat aku dengan dia. Aku takde, dia ada. Aku ada, dia pun ada. Macam tu ke kau nak kata yang kau dah berlaku adil dengan semua?

Mungkin sebab aku tak kurang pandai macam dia, so kau lebihkan dia. Mungkin sebab aku tak kurang rajin macam dia, kau lebih pilih dia. Mungkin sebab aku tak kurang pandai ambil hati kau, kau sukakan dia. Mungkin...

Err dahla aku rasa semua benda niy bodoh je. Eh tak, bukan. Hm mungkin aku yang bodoh. Ye, aku yang bodoh. Aku niy kan bodoh. Aku memang bodoh pun. Aku tahu aku bodoh. Tapi kau lagi bodoh lah bodohhhhh!!!!! Kau tak nampak mana yang baik, mana yang buruk. Kau buta!! Eh bapak ah sumpah memang aku sakit hatio sial dengan kau nih. Phewwww~










copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥