AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Unpredictable. ♥
written on 20 October 2013 @ 5:53 AM ✈{ }

Lepas apa yang aku lalui..
hari ni aku kembali.


Aku tak pergi mana. Aku ada kat sini. Aku bukan melarikan diri. Aku cuma nak sendiri. Heh berbual macam ada yang kesah. Macam ada yang peduli. Macam ada yang cari aku -,-

Terlalu banyak yang aku nak cerita. Banyak yang aku kena kongsi. Banyak yang aku tak boleh tanggung sendiri. Tapi aku tak mampu. Tak semua orang aku boleh percaya. Lagi lagi sekarang, aku kat tempat baru. Semua baru. Serba baru.

Termasuk...

Aku yang baru.





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥