AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ Segalanya berubah sekelip mata. ♥
written on 07 June 2013 @ 6:49 AM ✈{ }

Kalau lah aku ada kuasa...


 Lokasi 1 :
A : Weyy kau sambung mana?
Me : Ntah --'
A : Blablabla~

Lokasi B :
A : Kau dah sambung belajar?
Me : Belum.
A : Blablablaa~

Lokasi C :
A : Oii sambung mana? Amek kos apa?
Me : Aku duduk rumah je.

Lokasi D :
A : Eh, kau tak sambung belajar? Kerja ea?
Me : Tak. Aku kerja peluk tilam bantal dalam bilik aku je.

Pergi mana mana mesti org tanya pasal belajar. Aku bukan tak suka, bukan tak selesa tapi aku dah malas nak jawab. Aku penat nak ulang jawapan yang sama. Aku dah tak tahu nak putar belit ayat tu biar bunyi dia jadi lain. Hmm.

Diam tak diam membe aku semua dah sambung study. Mana tak nya, dah 3bulan dapat result. Mestilah semua dah rancang untuk masa depan masing masing kan. Tapi aku tak. Aku masih lagi duduk terperap kat rumah. Dan aku sendiri tak tahu sampai bila aku nak jadi macam niy.


Dah nak masuk 3bulan aku tak jumpa dia. Maklum lah dia dah lama sambung study. Aku mintak maaf sebab tak dapat tunaikan janji aku nak study sama sama dengan kau. Keadaan tak mengizinkan. Sorry :/ Kau study elok elok k. Walau jauh mana pun kita terpisah, kau tetap ada aku. Kau boleh cari aku bila bila masa je. InsyaAllah I'll be there :)


Dah seminggu dia pergi jauh. Jauh sangat. Kat keyell nuhh. Lepas niy memang susah lah nak jumpa dia. Dia mesti busy study. Aku tanak kacau. Aku nak dia berjaya. Aku nak tengok dia dengan cita cita dia. Nanti aku boleh tumpang happy setapak kann. hee~ Cuma kadang kadang aku tak tahan rindu. Tuje.


Tak lama lagi giliran dia pulak. Tinggal seminggu je. Aku doakan kau selamat kat sana. Aku nak tengok kau balik JB bawak sijil diploma tauu. Aku sayang kau. Jaga diri tu elok elok :)



Err dia pun sama. Dia dah tinggal aku sorang sorang kat rumah. No more skype. No more chatting. No more on-the-phone. No more twitting. No more over-night. No more sesi meluahkan perasaan dan berkongsi masalah. Sekarang aku main game sorang sorang je. Bila dah basi, dah takde org nak tolong. Terpaksa aku cari duit nak 'unspoil' makanan tu. Huwuwww~ Nasib baik hostel kau dekat. Free free boleh aku menyinggah ke sana kan. Hee~ Hope kau tak terkejut dengan kehadiran aku yang mengejut ^^

InsyaAllah satu hari nanti aku menyusul korang. Aku pun nak sambung study jugak. Cuma aku belum ada keputusan yang muktamad. Aku tak tahu nak study kat mana. Aku tak tahu pilihan aku tu betul ke tak. Well, aku niy cerewet nak mampus kan .__. Kbye!





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥