AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ 1year 1month ♥
written on 12 January 2014 @ 2:35 AM ✈{ }

Ingat lagi tak, orang tua tua pernah pesan
Kalau sayang seseorang tu, jangan terlalu sayang.
Nanti sayang tu akan berubah jadi benci.


Kau tak tahu betapa aku perlukan kau untuk menjalani hidup sehari hari aku lepas ni. Kau tak tahu betapa sayang aku dekat kau sampai aku sanggup lupakan semua kelemahan kau dan terima kau apa adanya. Kau tak tahu betapa bahagianya aku bila dapat jumpa kau, dapat cubit pipi kau, dapat geletek pinggang kau. Kau tak tahu semua tu. Kau tak pernah ambil tahu.

Bila dengan mudah kau lafaz kata benci, hati aku benar benar hancur. Aku tahu bukan itu maksud kau, tapi kata kata tu keluar dari mulut kau kau dan terus tenggelam dalam dasar hati aku.

Maafkan aku sebab terpaksa tingkatkan level ego aku. Niat aku cuma mahu menguji tahap kesabaran kau. Sejauh mana pentingnya aku dalam diri kau. Sejauh mana sayang kau terhadap perempuan macam aku ni. Semua yang aku buat bersebab.

Terima kasih sayang sebab kau masih lagi setia dengan aku. Terima kasih sebab kau dah tabur segala kesabaran. Terima kasih telah mencurahkan segala kasih sayang yang kau ada. 

aku nak kau tahu
aku benar benar
sayang
cinta 
rindu
dan
perlukan 
kau
seorang

Happy 1year 1 month sayang :)



copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥