AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ a little bit from inside ♥
written on 01 April 2014 @ 10:29 AM ✈{ }

Imma girl who dont ever care about surrounding.


Dulu aku bertatih, mama dengan ayah yang pimpinkan sampailah aku pandai bergerak sendiri sekarang ni. Aku dah besar. *cuma tinggi je tak cukup

Well ebelybody, malam ni merupakan satu malam yang aku rasa ada sesuatu. Sesuatu? Yes, sesuatu. Oleh itu, ehem ehem aku nak tumpahkan semua perasaan aku dekat sini.

Aku tak tahu kenapa, aku rasa geram, marah, menyampah dekat orang orang yang dekat dengan aku sekarang ni. Perasaan nak marah tu datang anytime, anywhere. Aku pun tak tahu kenapa. Ada jugak aku cuba tahan, tapi kejap je doh tahan pastu datang lagii.

Penat weh, aku dah terlalu penat jaga hati orang. Kenapa? Sebab orang tak pernah nak jaga hati aku. Err manusia, mesti punya ada rasa macam ni. Yedak?

Tapi bila dalam keadaan macam nii, ada jugak aku rasa aku ni macam ada masalah mental. Ehemmm! Aku ulang, masalah mental okay, not sakit mental.

orang yang mempunyai masalah mental merupakan seseorang yang gagal mengawal perasaan mereka dalam sesetengah keadaan.

Aku kerap stress. Aku pun tak tahu kenapa. Kadang, aku tak sedar pun aku tengah stress. Tapi bila aku check internet, syntom syntom tu ada dekat aku.

sakit kepala, muntah muntah, mudah marah and banyak lagi... yang paling ketara ialah kuat makan! 

Woii banyak gila kot aku makan sekarang. Madah nak lapar je. Sampai duit aku sekarang ni tak pena nak cukup. ergh erghhh! Hahaha.








copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥