AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ find the better feel. ♥
written on 21 March 2014 @ 8:29 AM ✈{ }

I need him and I need him forever.


Bintang bintang nak tahu tak? Saya ada sorang budak yang saya sayang. Dia yang selalu baik dengan saya. Dia selalu sabar dengan perangai saya. Dia jaga saya. Nak tahu tak dia siapa? Dia lah orang yang saya tengah rindu sekarang ni. Dia selalu layan saya walaupun saya tahu dia bosan. Walaupun dia tengah ada kerja yang menggunung macam gunung eberest.

Bintang bintang. Saya ada permintaan. Nanti kalau saya dah tak ada dekat dunia ni, boleh tak bintang bintang tolong jaga dan tengok tengokkan dia untuk saya. Awak temanlah dia. Jangan bagi dia bosan walau sesaat pun. Jangan bagi dia sedih ingat dekat saya tauu.

Bintang bintang, kalau awak nak tahu, dia teman terbaik bagi diri saya. Dia selalu teman saya tak kira pagi petang siang malam tengah malam subuh ke isyak ke dia sentiasa ada bila saya perlukan dia. Dia tak pernah merungut dengan perangai saya. Dia selalu kata dia sayang saya lebih dari saya sayang dia. Hari hari saya sentiasa ceria bila dia ada dengan saya.

Bintang bintang, janji dengan saya, ceriakanlah hari hari dia seperti mana cahaya matahari menyinari bumi tanpa sedikit pun cuaca mendung. Saya tak sanggup nak tengok dia sedih. Saya tak sanggup nak tengok dia menangis. Saya nak dia bahagia supaya saya tetap boleh tersenyum walaupun saya jauh dari dia.

Bintang bintang, saya nak sangat dia tahu yang saya sayang gila dekat dia. Saya cintakan dia. Dan rindu saya cuma untuk dia. Saya tak sanggup nak bayangkan macam mana hari hari saya nanti bila dia dah tak ada dalam hidup saya. Saya tak sanggup nak kehilangan dia. Saya perlukan dia sampai bila bila. Boeh awak tolong sampaikan?

Sekian.

Special for love,
Muhamad Nurazizul.
By,
ShamzatulAS





copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥