AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ little girl ♥
written on 14 March 2014 @ 5:54 AM ✈{ }

It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not


Kalau aku lah orangnya, kalau aku lah perempuan tu, kalau aku lah manusia kejam tu, aku perlu jawapan. aku nak tahu punca. aku nak kepastian.

Aku belum sedia. Terlalu muda bagi aku untuk hadapi semua ni. Terlalu awal untuk aku hadapi situasi 'dewasa' ni. Aku taknaaaaaaaaaaak!!

Hari aku dah tak seceria selalu. Ketawa aku rasa dibatas. Emosi aku yang tak stabil ni buat aku selalu rasa nak marah. Sampai satu tahap aku rasa aku tak kenal siapa aku pada waktu tu.

Puas aku kawal perasaan ni. Puas aku tepis semua rasa yang hadir. Tapi hati ni tetap tak tenang. Perkara yang sama sering mengganggu setiap saat yang au lalui.

Pandang kiri, aku dengar orang tu kata macam ni. Pandang kanan, aku dengar orang lain kata macam tu. Aku yang dekat tengah ni.. hmm aku je yang tahu.

Aku akui, walaupun umur aku hampir mencecah 19 tahun, bak kata orang tu dah bole kawen lah senang cerita, tapi aku tak nafkan perangai kebudak-budakkan aku still wujud dalam diri. Aku bukan sorang perempuan matang yang boleh berfikir seperti perempuan berusia 19tahun. Tapi aku seorang perempuan katek yang selalu mencari kesempurnaan.

Ya Allah,
Walau dimana salah silap aku,
Hanya engkau sahaja yang Maha mengetahui.

Ya Allah,
Aku mohon, ampuni sala silap aku,
Sama ada sengaja ataupun tidak.

Ameen.

Si penaip,
@ShamzatulAS




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥