AMEL'S
Follow
Dashboard
 Add Me
 Follow Me
 Follow Me
 kaki skodeng

HOMIE ABOUT AFFIES

“It’s not hard to find someone who tells you they love you, its hard to find someone who actually means it.”

Princess



Hello people!
My name is Shamzatul Amalina :)
I am the sweet owner *.*
Welcome here and enjoy yourself ^^

TagBoard




Me and Him

Taken by
Muhamad Nurazizul


IJOY ♥ AMEL
in love since 12/12/12
Daisypath Anniversary tickers

Blog Archieve
♥ THE DYING PART ♥
written on 07 November 2014 @ 11:50 PM ✈{ }

Sebagai student, mungkin kau pernah rasa
atau mungkin juga, tidak sama sekali.


kau pernah rasa, rasa macam nak lari dari masalah, rasa macam nak berhentikan masa yang ada atau kau rasa macam nak terjun bangunan dan paling simple kau tikam je terus badan kau tu biar kau dah tak rasa lagi apa yang kau tengah rasa sekarang ni?

pernah tak?

Sebagai pelajar IPTA/IPTS dalam Malaysia ni, perasaan tu normal bagi setiap student. Lagi lagi time dah nak dekat dengan final exam tu kan. Lagi lah rasa macam nak gilaaaaaaa! Erk, gila?

Okay.

Sekarang ni aku cuma rasa macam nak mintak semua benda ni cepat selesai dan aku tak payah lagi fikir pasal semua ni dalam jangka masa yang lebih panjang. sebab apa? sebab aku nak elakkan penyakit gila tu daripada datang menyerang aku. kehkehkeh!

Cuma perlukan fokus, tumpukan perhatian, earphone, lagu dan maybe sebungkus biskut chipsmore dan satu jug teh untuk teman aku untuk selesaikan semuanya. Abaikan sleeping partner yang ada, buatlah dia macam benar benar tak wujud dalam kumpulan tu. hik hok *bunyi babi*

Lagi seminggu je nak final exam semester 3 dan aku harap semunya berjalan dengan lancar. Lepastu aku dah boleh enjoy, goyang kaki boncetkan perut dan kumpul lemak sebanyak yang mungkin masa cuti sem tu dan semoga tak ada resit paper. Aminnnnnn!

Amel.




copyright@shamzatulAS 2014 | See you again and have a nice day! ♥♥